نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2696
-
الف
+

چرا امین حیایی در فلم «قرمز» بازی نکرد؟

«امین حیایی» از علت رد کردن بازی در فلم «قرمز» گفت.

«امین حیایی»  بازیگر پرآوازه سینمای ایران که مخاطبان آی فیلم 2 شاهد هنرنمایی وی در سریال های «همسایه ها»، «آسمان من»، «ساخت ایران»، «کلاه پهلوی» و «روزگار جوانی» بودند در گفتگویی از همکاری‌اش با «فریدون جیرانی» در فلم «قرمز» گفت.

«امین حیایی»  گفت: اولین فلمی که قرار بود نقش اول آن را بازی کنم «قرمز» بود؛ تست دادم ،20 دقیقه هم بازی کردم و حتی سکانس آخر فلم هم سایه خودم در فلم است. 

وی ادامه داد: خودکشی یکی از دوستان صمیمی ام و قبلتر هم فوت خواهرم باعث شده بود دیدم نسبت به دنیا عوض شود. یعنی حس می کردم انگار به دلیل خاصی این اتفاقات پیش رویم قرار گرفته است، این مشکلات بخاطر آقای جیرانی یا فلم نبود. اتفاق‌هایی برای من افتاده بود که من هم با خدا معامله کردم، احساس می کردم خدا دارد من را امتحان می کند.رفتم سرصحنه  فلمبرداری «قرمز»و گفتم دیگر نمی توانم بیایم!

قرمز فلمی است به نویسندگی و کارگردانی «فریدون جیرانی» و تهیه‌کنندگی «سید غلامرضا موسوی» و «حبیب اسماعیلی»محصول سال ۱۳۷۷ است.

گفتنی است به دلیل انصراف «امین حیایی» از بازی در این فلم، «محمدرضا فروتن» نقش اصلی قرمز» را بازی کرد و توانست سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول مرد در هفدهمین دور جشنواره فجر را بازی کند.

 «امین حیایی» بازیگر تیاتر، سینما و تلویزیون ایران در تاریخ 19 جوزا(خرداد) 1349 خورشیدی در تهران به دنیا آمد.وی در دوران تحصیل به فعالیت در تیاتر پرداخت و پس از گرفتن دیپلوم، ضمن گذراندن دوران عسگری(سربازی)، در مرکز هنرهای نمایشی نیروی هوایی ایران فعالیتش را آغاز کرد.

وی نخستین بار با سریال «آپارتمان» ساخته «اصغر هاشمی» در سال 71 – 72 خورشیدی وارد تلویزیون شد.

«همسران» ،«روزگار جوانی» ، «روزگار جوانی2» ، «همسایه ها» ، «شمس العماره» ، «کلاه پهلوی» ،«ساخت ایران» ، «آسمان من» ،و «آمین»  از جمله از سریال هایی است که امین حیایی در آن ها به ایفای نقش پرداخته است.

وی همچنین در فلم های «پرتگاه» ،«حامی» ، «تکیه بر باد» ، «مزاحم» ، «بوی بهشت»، «کما» ، «عروس فراری» ، «اخراجی ها» ، «شب» ، «زن ها فرشته اند» ، «رژیم طلایی» ، «سه بیگانه» ،«ناردون» ، «چشم و گوش بسته» ، «قاتل وحشی» و «رقصنده»بازی کرده است.

در پیوند با این خبر بخوانید :

«امین حیایی» خبر از ساخت سری سوم «ساخت ایران» داد

«امین حیایی» بازیگر معروف سینما و تلویزیون ایران را بیشتر بشناسید + تصاویر

دانلود سریال «همسایه ها»

دانلود سریال «آسمان من»

دانلود سریال «آمین»

دانلود فلم «اخراجی ها»

م ا 

نظر شما
ارسال نظر